Metoda:

Staram się rozwijać wszystkie aspekty językowe: czytanie, rozumienie ze słuchu, pisanie oraz mówienie poprzez ćwiczenie gramatyki, słownictwa oraz rozmowę w parach. Wielki nacisk kładę na naukę i powtarzanie nauczonego słownictwa, na każdych zajęciach sprawdzam przyswojony materiał naprzemiennie w formie pisemnej bądź ustnej. Opanowanie listy słówek, którą regularnie dostają uczniowie, jest konsekwentnie wymagane. Co więcej, jeśli uczniowi nie uda się w terminie „zaliczyć” takiej listy, istnieje zawsze możliwość poprawienia jej na kolejnej lekcji lub w innym dogodnym terminie poza zajęciami.

Grupy:

Zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu po 90min w komfortowych 5 - 8 osobowych grupach. Taka liczba uczniów zapewnia odpowiednie zaangażowanie na lekcji i jednocześnie pozwala na indywidualne podejście do potrzeb każdego ucznia. Grupy podzielone są ze względu na poziom oraz wiek uczestników.

Materiały:

W celu opanowania wszystkich elementów językowych z wielką starannością dobieram podręczniki, na których następnie bazuje nasza praca. Oprócz pracy z podręcznikiem, uczestnicy kursów dostają wiele materiałów dodatkowych. Korzystam z publikacji renomowanych wydawnictw, takich jak Oxford University Press, MacMillan, Pearson czy Express Publishing.

Współpraca z rodzicami:

Regularnie informuję Rodziców o postępach dzieci w nauce. W przypadku nieobecności ucznia na lekcji wysyłam wszystkie omówione na zajęciach materiały drogą mailową. Dzięki temu łatwiej jest kursantowi wrócić na zajęcia bez zaległości.

Remaining essentially unchanged.

When an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Know More